Letiště Brno

Pro Letiště Brno jsme vytvořili v roce 2012 novou značku a navazující vizuální styl společnosti.

Součástí design manuálu jsou kromě definice samotného logotypu i příklady použití na firemních tiskovinách, elektronických dokumentech, inzerci a objektech.

V souvislosti se změnou vizuálního stylu, ale především kvůli zlepšení přístupnosti informací jsme zpracovali i nové webové stránky letiště.

www.brno-airport.cz

V průběhu naší dlouholeté spolupráce jsme pro Letiště Brno vytvořili několik nejrůznějších propagačních kampaní – na vytipované médium jsme vždy vymysleli vhodný obsah a ten i vizualizovali. Realizoval se celopolep zastávky MHD včetně vlastního blikajícího prostoru CLV (video zde), celopolep autobusu MHD, fotostěna pro pobavení cestujících v odletové zóně, kelímky k propagaci linky do Mnichova a nový bulletin upozorňující na zajímavé destinace dostupné z Brna.